Et lille indblik i en fil på min computer

(og det er ikke engang en af de 85 der indeholder/er navngivet noget med 'lol'. Ja, 85) Tænker, at man burde lave noget status over 2010. Det er vist meget oppe i tiden. Og sandelig, om ikke der ligger et dokument på min computer med titlen 'status'. Den har hver måned holdt styr på mere eller mindre livsnødvendig information. Jeg vil nu kaste lidt med highlights på en meget ustruktureret måde. Denne fil fortæller:

- hvor meget jeg har arbejdet
(det svinger lidt)

- hvilke film jeg har set
(første halvår af 2010 så jeg udelukkende film vist i slagtehal3. ved ikke om jeg skal grine eller græde. der var fx den der om ham den krigstraumatiserede med en baby der lignede 'Skriget' og et soundtrack der lød som et konsolspil fra 80'erne)

- gode søndage
(som den hvor jeg tilfældigvis blev tilbudt muslingesuppe lavet på papvin. priceless. eller den hvor hele min lejlighed blev invaderet af klodsmajorbrikker)

- hvem jeg har kysset
(det ville du gerne vide, hva'?)

- hvor mange gange jeg har været på Loco i mejlgade
(rekorden er 9 gange på en måned)

- idiotiske ting jeg har gjort
(...)

- svedige ting jeg har gjort
(læst op på ret stor festival, lært at folde både af papir, klatret op på taget af meget høj bygning - 2 gange, fået KODA-penge (sådan... af en slags), fløjet med drage.)


Det var altså nogenlunde hvad jeg udrettede sidste år. Jeg vil gerne føre status igen, men jeg føler lidt, der skal nogle nye kategorier til. Måske en over "store beslutninger jeg har taget" og "flotte kruseduller jeg har tegnet til forelæsninger". Idéer modtages HELT VILDT MEGA GERNE i kommentarfeltet. PLZ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar