Roskumsnusk (?) om Jane Austen, Twilight og tomme flasker

Fanny Price, ik'os? Hun er jo ikke engang sympatisk. Eller interessant. Der er faktisk ikke en eneste karakter i den bog so far, der giver mig den mindste lyst til at høre om deres skæbne. Måske minder hun i virkeligheden lidt om Bella - stakkels, klodset, og fuldstændig en-dimensionel. Men i tilfældet Twilight kunne jeg i det mindste søge mod Cleolinda for at få overblik. Og et godt grin.

Nogen der kender nogen der har lyst til at skrive et resume af Mansfield Park? Og ikke har noget imod at blive betalt i.. øhm. tomme flasker?

(Det er altså ikke fordi jeg drikker ustyrligt meget. Sagen er, at vi ikke har nogen flaskecontainer. Og det skærer i mit lille øko-hjerte at smide dem ud med det almindelige skrald - nogengange efterlader jeg dem lidt efter lidt ude i køkkenet, og så smider de andre piger dem ud. Det er jo ikke min skyld. Men alligevel også lidt lunkent. Så jeg har samlet på flasker i et halvt års tid.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar