Så er jeg tilbage på min pind. Eller, mit lillebitte værelse i nummer 18, med vægge i en farve der engang i en creative writing-time blev beskrevet som "unbearably cream". Og er fyldt med det rod jeg efterlod, da jeg i al hast vendte næsen i uvis retning inden jul. Festligt.
Det var en hård tur. Mest fordi det virkede som den bedste idé i verden at skippe nattesøvn inden afgang til fordel for rødvin og højpandet filosofi. Men nu er jeg her. Og så må vi se at få det bedste ud af det. Indtil videre har jeg præsteret at reconnect'e til study bedroom network (#"%&/*!), finde en pizza i fryseren og spise den (hjemmelavet, sgu) og drikke en øl mens jeg så x-factor.

Nu mangler jeg så bare at:
  • Købe alvorligt ind. Er fx. på tide at anskaffe pre-kværnet peber frem for hel, når man nu ikke ejer en peberkværn.
  • Læse en eller anden bog til på torsdag.
  • Planlægge film-møder for de næste par måneder.
  • Klippe en film (den bliver så flot!)
  • Få styr på hist og pist.
  • Og rydde op og vaske tøj og alt det der lol.

Krydser fingre for, at når det er overstået, er det blevet den slags forår, hvor vi alle sammen kan ligge idyllisk på bakken med vores lektier mens de flotte drenge spiller frisbee i bar overkrop og jeg har en kold øl i hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar