Tilbage til mudrede støvler hver eneste dag, tilbage til tre vækkeure for at få mig op til min 9am lecture (boten anna vinder. det er den der får mig op i sidste ende). Tilbage til dårlig kaffe, tilbage til et hus lavet af pap, der sætter mig i akut jordskælvspanik hver gang nogen trækker ud i toilettet. Tilbage til Romanticism - an anthology, der giver mig rygsmerter hver torsdag. Tilbage til overboen, der udover sin gamle vane med at snakke i telefon og blende ting omkring midnat, tilsyneladende over ferien har tillagt sig glæde ved høj techno og omrokering af de tre møbler på værelset.

Men også tilbage til Dr Russell der spæner rundt mens han snakker om HC Andersen. Og tilbage til resterne af chokoladekalenderen. Og tilbage til 4OD (Misfits er min nyeste obsession. Skins med superkræfter - what's not to love?). Og til at gå over campus i regnvejr efter whiskey i Darwin. Og til søde roommates med gode historier. Og til, at det hele er helt ok. Og i aften skal vi ud og høre jazz.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar