S.O.S. Jobsamtale (en anden gang)

Jeg er ikke saa skide god til det der med jobsamtaler. Jeg kommer gerne til at vaere lidt for aerlig. Altsaa jeg ved godt hvad man skal sige naar de spoerger til ens daarlige sider og saadan (vi har vel alle sammen efterhaanden faaet et gratis jobkursus via Dagpengeland efterhaanden, right?), men i det hele taget.
Som den gang jeg soegte job i Tivoli, og kom til at fortaelle manden, at jeg rigtig gerne ville arbejde der, fordi jeg var enormt inspireret af pantomimeteater lige i oejeblikket, og gerne ville have en arbejdsplads indhyllet i Harlekintern.
Eller som i sidste uge, da jeg roeg ud i en temmelig langhaaret forklaring om, at jeg gerne ville redde bogmediet fra den sikre doed i fremtiden, og derfor helt sikkert skulle vaere paa deres forlag. Som udgiver kogeboeger, blandt andet.


Men ved I hvad?


Det ser faktisk ud til, de gerne vil give mig praktikpladsen alligevel.



Hvis I mangler mig, cruiser jeg lige en fejringsrunde gennem Berlin. For naaah ja, jeg har ogsaa bestaaet foerste aar. Paa den paene maade. Yir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar