Min søster siger de andre piger ikke forstår det
Min søster siger vi ikke skal se køn som noget essentielt
Min søster ammer
Min søster går nogengange i Silvan om søndagen
Min søster læser tunge teoretiske bøger om at tale sammen
Min søster siger haha, sådan er min søster
Min søster siger mit hår lugter dårligt
Min søster er min ældste søster
Min søster siger jeg ikke skal tage det så tungt
Min søster vejer ikke det samme som mig
Min yngste søster vil gerne have en kat
Min søster vil gerne have et specielt halsbånd til katten
                 så man kan kende den fra de andre katte 
Min ældste søster er min halvsøster
Min yngste søster er min halvsøster
Min ældste søster har været min søster længst
Min yngste søster går til ridning
Min ældste søster bor i et hus i en forstad
Min yngste søster bor i et hus i en landsby
Mine søstre er ikke søstre
Min søster er min søster er min søster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar