Bliver altså rimelig emo hvis:

  • Jeg af mærkelige årsager ikke skulle bestå mine end-of-terms. Min selvtillid har det så godt for tiden.

  • Housekeeping kommer igen, og opdager at jeg stadig har det kalenderlys de bad mig om at smide ud for et par uger siden. Selvom jeg ikke er nået længere end til d. 13.

  • De lukker lufthavnene. Eller vejene. Togene. Whatever. Nægter simpelthen at overvintre på forladt spøgelsescampus - har set det her sted i påskeferien, and it aint pretty.

  • Overvintring bliver en realitet, og jeg løber tør for toiletpapir på spøgelsescampus.

  • Overvintring bliver en realitet, og jeg når at læse pensum for hele næste semester før jeg slipper væk herfra. Så kan jeg slet ikke fantasere mig til hvad jeg skulle finde på at lave.

  • Overvintring bliver en realitet, og jeg løber tør for øl.

  • Overvintring bliver en realitet, og jeg har tid til at forestille mig endnu flere skrækscenarier om, hvad jeg kunne finde på at løbe tør for.


Kryds lige fingre for mig, ikke.

2 kommentarer:

  1. Hvordan bliver du, når du bliver emo?

    SvarSlet
  2. Urban Dictionary: Emo
    Like a Goth, only much less dark and much more Harry Potter.
    "My life sucks, I want to cry."

    SvarSlet